Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Ψήνεστε ...για δικό σας ψητοπωλείο; Μέρος 8ο και τελευταίο

Τέλος, ένα κενό που υπάρχει στις περισσότερες επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, είτε το κατάστημα ανήκει σε κάποια αλυσίδα εστιατορίων, είτε είναι ένα μικρό οικογενειακό κατάστημα, είναι η προσωπική επαφή με τους πελάτες. Η προσωπική επαφή δεν σταματάει στο γεγονός να θυμάται ο ιδιοκτήτης ή οι υπεύθυνοι τα ονόματα και τα επώνυμα όλων των πελατών.

Ο σκοπός και το κίνητρο θα πρέπει να είναι η αμφίδρομη σχέση μεταξύ των πελατών και των επιχειρηματιών. Αυτό μπορεί να γίνει καταρχήν με ερωτηματολόγια για την λειτουργία του καταστήματος και την εύρεση τυχών προβλημάτων που μπορεί κάποιος πελάτης να έχει συναντήσει. Ακόμα η δυνατή σχέση επιχειρηματία και πελάτη μπορεί να γίνει ακόμα πιο ουσιαστική αν δίνονται συγκεκριμένες προσφορές σε εν ενεργεία τακτικούς πελάτες ή περνώντας διάφορα μηνύματα προς αυτούς. Άρα η λειτουργία των καταστημάτων μπορεί εύκολα να βασιστεί στο υπάρχων ή μελλοντικό πελατολόγιο, γιατί η λειτουργία και η κερδοφορία ενός καταστήματος έγκειται στην σωστή ενημέρωση (αλλαγές τιμών, προσφορές) αλλά και στην ολοκλήρωση των περισσοτέρων επιθυμιών των υπαρχόντων πελατών, οι οποίοι και θα παραμείνουν σταθεροί στις αγορές τους από το κατάστημα, αλλά και σίγουρο είναι ότι ο ευχαριστημένος πελάτης φέρνει πάντα περισσότερο κόσμο στο κάθε κατάστημα.

Κάνοντας όλα τα παραπάνω, προσφέροντας πάντα την καλύτερη ποιότητα στους πελάτες σας και βάζοντας ο κάθε επιχειρηματίας την προσωπική πινελιά του, να είστε σίγουροι ότι το κατάστημά σας θα πετύχει, γιατί πολύ απλά το σουβλάκι είναι στο DNA του Έλληνα, και ποτέ δεν πρόκειται να εξαφανιστεί.

Είμαστε πάντα δίπλα σας για να σας βοηθήσουμε και να λύσουμε μαζί όλες τις απορίες που μπορεί να δημιουργηθούν από την προσπάθεια υλοποίησης ενός πετυχημένου ψητοπωλείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου