Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Παρατηρήσεις, σχόλια και καταγγελίες!

Κατά καιρούς λαμβάνουμε κάποια emails, για κάποια ψητοπωλεία, που μας πληροφορούν για το οτι π.χ. είναι ακριβά ή έχουν κακή εξυπηρέτηση. Όπως καταλαβαίνετε για να δημοσιοποιήσουμε μια τέτοια παρατήρηση θα πρέπει τα παράπονα να είναι από διαφορετικά άτομα και φυσικά να είναι τουλάχιστουν διψήφια σε αριθμό.

Είναι σίγουρο οτι όλες οι επιχειρήσεις έχουν τις 'άσχημες στιγμές' τους όπως και επίσης είναι θεμιτό να μην κακοχαρακτηρίζονται από μια τέτοια. Άλλωστε δεν μπορεί να φταίει μια ολόκληρη εταιρία αν ένας υπάλληλος δεν εξυπηρέτησε σωστά 1 στους 500 πελάτες που εξυπηρετεί κάθε μέρα. Η περίπτωση (και η εταιρία) αυτή βέβαια κρίνεται διαφορετικά αν κάτι τέτοιο συμβαίνει καθημερινά και ειδικά από τον ίδιο υπάλληλο.

Το μόνο σίγουρο είναι οτι είμαστε εδώ, καταγράφουμε κάθε παρατήρησηκαι ενημερώνουμε οποιοδήποτε ψητοπωλείο για οποιοδήποτε σχόλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου