Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Γεύση - τιμή - υγιεινή διατροφή

Η εποχή που περνάμε είναι ίσως η πιο δύσκολη για την αγορά για τα τελευταία 30 χρόνια. Σίγουρα χρειάζεται επαναπροσδιορισμό στόχων, αυτοσυγκράτηση και περιορισμό περιττών εξόδων. Έχουν ειπωθεί πολλά για τον χώρο μας, τα οποία τα ακούμε αλλά δίνουμε ακόμα μεγαλύτερη προσοχή όταν προέρχονται από ανθρώπους του χώρου μας.

Ένα τέτοιο άρθρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό 'Marketing Week' (τ. 1288) όπου τονίζεται το γεγονός οτι το τρίπτυχο Γεύση - τιμή - υγιεινή διατροφή είναι αυτό που πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του κλάδου της μαζικής εστίασης για να καταφέρουν να επιβιώσουν από την οικονομική κρίση.

Στο συγκεκριμένο άρθρο καταγράφονται απόψεις από υπεύθυνους marketing από εταιρίες όπως η Pizza Hut, η Πίτα Πάν και η Everest που όλες συμφωνούν στο παραπάνω 'τρίπτυχο' συμπληρώνοντάς το με ποιοτικές υπηρεσίες και στρατηγικές συνεργασίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου