Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Δημιουργία επιστολών προς πελάτες με προσφορές

Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή μας, σε αυτή την ενότητα άρθρων, θα δούμε πως ο ηλεκτρονικός υπολογιστής μπορεί να γίνει το μέσο άντλησης νέων πελατών αλλά και ενημέρωσης των ήδη υπαρχόντων για νέα ‘πιάτα’, προσφορές ή τιμές.

Όλα ξεκινούν με την σωστή διατήρηση ενός αρχείου στον υπολογιστή με τις διευθύνσεις και τα ονόματα που συνήθως παραγγέλνουν συχνά από το εκάστοτε delivery ψητοπωλείο. Οι συχνοί πελάτες είναι σίγουρο ότι τους αρέσει το συγκεκριμένο μαγαζί άρα σίγουρα θα ενδιαφέρονται για οτιδήποτε νέο προσφέρει το συγκεκριμένο κατάστημα. Συνεπώς κάθε φορά που θα υπάρχει μια νέα προσφορά και νέος τιμοκατάλογος καλό θα είναι να ενημερώνονται με μια απλή επιστολή που μπορεί να γραφτεί σε οποιοδήποτε υπολογιστή και αντίστοιχα να εκτυπωθεί.

Το σημαντικό όμως είναι να ‘έρθουν΄και νέοι πελάτες, συνεπώς οι επιστολές δεν θα πάνε μόνο στους 2-3 που παραγγέλνουν σταθερά στις συγκεκριμένες πολυκατοικίες αλλά σε όλους τους ένοικους. Είναι πάρα πολύ εύκολο ο υπάλληλος που παραδίδει να γράψει εκείνη την στιγμή τα ονόματα σε 10 π.χ. επιστολές με αποτέλεσμα να ενημερωθούν και ένοικοι που μπορεί να μην γνώριζαν καν την ύπαρξη του ψητοπωλείου.

Είναι μια απλή, εύκολη και με μικρό κόστος κίνηση που μπορεί να αποφέρει πολλά. Σκεφτείτε το!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου