Δευτέρα, 8 Ιουνίου 2009

Η ανάπτυξη του κλάδου περνάει μέσα από από τα λάθη του..

Όπως είχαμε γράψει ξεκινώντας αυτό το blog θέλουμε να είμαστε κοντά στην αγορά των delivery ψητοπωλείων και να αφουγκραζόμαστε οτιδήποτε αφορά όλα τα μέλη του. Έχουμε λάβει αρκετά μηνύματα με συγχαρητήρια αλλά και με παράπονα πελατών από συμπεριφορές υπαλλήλων ψητοπωλείων. Πρόσφατα όμως μας ήρθε ένα μήνυμα που πραγματικά μας προβλημάτισε αρκετά.

Ένας υπάλληλος delivery αφού παρέδωσε την παραγγελία του μετά θεώρησε σωστό να γεμίσει πατημασιές τους τοίχους έξω από το διαμέρισμα του πελάτη. Το περίεργο δεν είναι ότι το έκανε μια, αλλά 2-3 φορές, σε διαφορετκές μέρες, με αποτέλεσμα ο πελάτης από περιέργεια να κοιτάξει από το ‘ματάκι’ του και να επιβεβαιώσει το γεγονός.

Φυσικά και δεν πρόκειται να σταθούμε σε ονόματα και συγκεκριμένο μαγαζί. Άλλωστε τι μπορεί να φταίει ένα μαγαζί από μια τελείως λανθασμένη συμπεριφορά ενός υπαλλήλου. Από την άλλη βέβαια δεν φταίει και σε κάτι ο τοίχος μιας πολυκατοικίας. Αυτό που θέλουμε να τονίσουμε είναι ότι είναι κατανοητός ένας εκνευριμός από τους υπάλληλους delivery λόγω των συνθηκών που αντιμετωπίζουν καθημερινά στο δρόμο. Κανένας όμως δεν έχει το δικάιωμα να λέρώνει έστω, την περιουσία κάποιου.

Κάθε επαγγελματικός χώρος για να αναπτυχθεί και να εκσυγχρονιστεί πρέπει να αναδυκνύει τα λάθη του, να τα διορθώνει και να πηγαίνει μπροστά. Περιμένουμε τα μυνήματά σας για ότιδήποτε θετικό ή αρνητικό έχετε να παρατηρήσετε για τον κλάδο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου