Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

H λύση στην κρίση!

Μιλώντας καθημερινά με ανθρώπους της αγοράς των delivery ψητοπωλείων και φυσικά με προμηθευτές, είναι πασιφανές ότι η λεγόμενη οικονομική κρίση έχει επηρεάσει πολύ τον κλάδο μας.

Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα ιδιοκτήτων ψητοπωλείων που μας αναφέρουν ότι πλέον οι καταναλωτές δύσκολα συνοδεύουν το σουβλάκι τους με πατάτες ή αναψυκτικά. Επιπλέον επιχειρήσεις που ασχολούνται με την διανομή φυλλαδίων μας τονίζουν το γεγονός ότι έχει μειωθεί και η ποσότητα φυλλαδίων αλλά και η συχνότητα διανομής τους.

Μέσα από όλες αυτές τις συζητήσεις καταλήξαμε σε ένα συμπέρασμα που κατά την ταπεινή μας άποψη είναι και η λύση στην κρίση: Πρώτ’ απ’ όλα έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων και στην εξυπηρέτηση. Σε τέτοιες περιόδους ο καταναλωτής θέλει τα χρήματά του να παίρνουν την μέγιστη αξία. Επίσης προσοχή στα έξοδα. Σπατάλες αυτή την εποχή δεν συγχωρούνται. Τέλος μεγαλύτερη προσοχή στους παλιούς και πιστούς πελάτες με την προσέλκυση νέων να… περιμένει για αργότερα. Είναι γνωστό ότι η προσέλκυση νέων πελατών κοστίζει τουλάχιστον 5-6 φορές περισσότερο από την εξυπηρέτηση των ήδη υπαρχόντων.

Πολλοί αναλυτές λένε ότι η συγκεκριμένη εποχή είναι μια ευκαιρία για το ξεκαθάρισμα κάθε αγοράς. Εμείς πάνω απ’ όλα πιστεύουμε ότι είναι μια δοκιμασία για τα αντανακλαστικά και τις δυνατότητες κάθε επιχείρησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου