Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

'Ψήνεστε' για δικό σας ψητοπωλείο; μέρος 2ο

Μετά το επιχειρηματικό σχέδιο, το πιο σημαντικό και συγχρόνως αναγκαίο για την υλοποίηση του σχεδίου, είναι η ύπαρξη ή η εύρεση του χώρου που θα στεγάσει την επιχείρηση. Πρέπει να βρεθεί ένας χώρος που συμπεριλαμβανομένου του ενοικίου του καταστήματος, να είναι εφικτή η απόσβεση του, ιδιαίτερα τον πρώτο καιρό που η ανάπτυξη του πελατολογίου είναι δύσκολη. Ένα πολύ μεγάλο «βάσανο» των επιχειρηματιών είναι το μεγάλο ενοίκιο. Άρα θα πρέπει να γίνει πολύ καλή έρευνα για την καλύτερη εύρεση του χώρου.

Ξεκινώντας από την έρευνα του ανταγωνισμού διαφόρων περιοχών επιλέγετε την περιοχή που ταιριάζει καλύτερα στο σχέδιο σας. Καθώς θα έχετε καταλήξει και στον τελικό χώρο τότε μπορείτε να αποφασίσετε το ύφος που θα έχει το σουβλατζίδικο και κυρίως ποια θα είναι η ποικιλία των προϊόντων ή τα πιάτα που θα περιλαμβάνει το μενού του.

Όλα τα παραπάνω πρέπει να συνδυάζονται αρμονικά και με γούστο, για την διευκόλυνση του επιχειρηματία αλλά και για την καλοπέραση του πελάτη. Αν το ύφος και το στυλ του σουβλατζίδικου εισάγει μία νέα άποψη, ή ένα νέο ρεύμα από τα ανταγωνιστικά του, έχει περισσότερες πιθανότητες να επιβιώσει του ανταγωνισμού. Γιατί ναι μεν το σουβλάκι έχει την ίδια βάση σε όλες τις πόλεις, αλλά το «κερασάκι» του κάθε επιχειρηματία - με την έννοια προσωπικής δημιουργίας και νέων ιδεών - κάνει την διαφορά.

Με μοντέρνο ή κλασσικό τρόπο σχεδίασης του χώρου, με γύρο ή καλαμάκια, με εξειδίκευση σε κάποιο είδος κρέατος (π.χ. μοσχαρίσιο κρέας, κοτόπουλο κτλ), με κάποια μοναδική σάλτσα, με προσφορές ή δώρα, με ένα μοναδικό ή σπάνιο προϊόν (πχ. κρέας από στρουθοκάμηλο), με μια προσφορά γλυκού ή ηδύποτου μαζί με τις παραγγελίες ή με τον λογαριασμό – όταν βρίσκονται εντός καταστήματος- μπορεί ένας επιχειρηματίας να αποκτήσει ένα σίγουρο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου