Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

'Ψήνεστε' για δικό σας ψητοπωλείο; μέρος 4ο

Αποδεδειγμένο στην πράξη είναι ότι τα επιτυχημένα σουβλατζίδικα, είναι αυτά που ο ιδιοκτήτης (ή κάποιο οικογενειακό μέλος) βρίσκεται εντός του καταστήματος, γνωρίζοντας από πρώτο χέρι τι ακριβώς συμβαίνει στην επιχείρησή του. Εννοείτε ότι το κέρδος σε μια οικογενειακή επιχείρηση, λογίζεται εντελώς διαφορετικά σε σχέση με μια εταιρία που μπορεί να βρίσκεται πίσω από ένα σουβλατζίδικο. Βέβαια, αν κάποιο αναγνωρισμένο ψητοπωλείο – εταιρία έχει βρει την κατάλληλη φόρμουλα εσόδων και εξόδων και είναι επιτυχημένο, τότε τα έσοδά του είναι πολλαπλάσια μιας οικογενειακής επιχείρησης, μόνο και μόνο από την μεγαλύτερη διασπορά περιοχών που μπορεί να διανέμει τα προϊόντα του.

Να μην ξεχνάμε ότι τα κατάλληλα και ποιοτικότερα διαθέσιμα προϊόντα και οι σωστές υπηρεσίες είναι η παλαιότερη και καλύτερη συνταγή για σίγουρο κέρδος σε σύντομο χρονικό διάστημα. Διαλέγοντας και προσφέροντας στους πελάτες σας, το καλύτερο, να είστε σίγουροι ότι και θα ξαναέρθουν αλλά και θα σας προτείνουν στους δικούς τους ανθρώπους.

Με την έναρξη κάθε επιχείρησης, πρέπει παράλληλα να ξεκινήσει και η προβολή της, όσο το δυνατόν εντονότερα, αποτελεσματικότερα και με τον πιο κατανοητό τρόπο. Οι δημόσιες σχέσεις, που τις προσφέρει ο ιδιοκτήτης, η διανομή φυλλαδίων και η χρησιμοποίηση εργαλείων του Internet, (είτε δωρεάν υπηρεσίες είτε υπηρεσιών χρέωσης για τις μηχανές αναζήτησης), μπορούν να βοηθήσουν στην καλύτερη και γρηγορότερη αναγνώριση του καταστήματός σας. Ο πιο διαδεδομένος και αναγνωρισμένος ψηφιακός σύμμαχος των delivery ψητοπωλείων είναι το www.thelosouvlakia.gr. Η πρώτη και πληρέστερη ανανεώσιμη μηχανή αναζήτησης των σουβλατζίδικων που κάνουν διανομή στο σπίτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου