Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2009

Μια νόστιμη... φωνή!

Η καθημερινή μας ενασχόληση με το http://www.thelosouvlakia.gr/ μας δίνει την χαρά και την δυνατότητα να συνομιλούμε με πολλούς ανθρώπους που έρχονται σε 'επαφή' με το σουβλάκι. Είτε με προμηθευτες, είτε με ιδιοκτήτες ψητοπωλείων είτε φυσικά με απλούς καταναλωτές.

Η δημιουργία αυτού του blog έρχεται να καλύψει την καταγραφή όλων των χρήσιμων συμπερασματων μέσα από αυτές τις συζητήσεις. Όταν ξεκινήσαμε το εγχείρημά του http://www.thelosouvlakia.gr/ όραμά μας ήταν (και είναι φυσικά) να δημιουργήσουμε το μέσο άντλησης όλων των πληροφοριών που αφορά την αγορά των ψητοπωλίων. Με απώτερο σκόπο βέβαια την εσυγχρόνιση και παράλληλα την βελτίωση όλου του κλάδου.

Ο πιο βασικός κρίκος της 'αλυσίδας μας' είναι ο απλός καταναλωτής. Στην διάρκεια των 9 μηνών λειτουργείας μας, λάβαμε πολλά e-mails από απλούς καταναλωτές, οι οποίοι εξεφρασαν απορίες, συγχαρητήρια και φυσικά παράπονα για πολλα θέματα της αγοράς των ψητοπωλείων. Έτσι λοιπόν η ομάδα του theloSouvlakia.gr αποφάσισε να μετατρέψει όλες αυτές τις φωνές σε μια και να την εκφράσει μέσα από αυτό το blog.

Το πρώτο θέμα που θα αναλύσουμε στις επόμενες δημοσιεύσεις είναι τα γενικά - βασικά - σημεία που πρέπει να προσέξουν τα ψητοπωλεία στην καθημερινή λειτουργεία τους. Σημεία που αναφέρθηκαν πολλές φορές στα προαναφερθέντα e-mails και μετατρέπουν έναν απλό επισκεπτη σε πιστό πελάτη.

Το συβλάκι πλεόν, πέρα από 'σπίτι' απέκτησε και 'φωνη'!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου