Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2009

Υπάλληλοι delivery – Ο … ‘καθρέφτης’ ενός ψητοπωλείου!

Κάθε υπάλληλος που έρχεται σε επαφή (πόσο μάλλον οπτική) με πελάτες είναι σημαντικός
‘κρίκος’ μεταξύ κάθε ψητοπωλείου και των πελατών του. Απαραίτητα προσόντα είναι η ταχύτητα εξυπηρέτησης και η γνώση των παρακείμενων δρόμων. Επίσης η ευγένεια και η καθαριότητα παίζουν σημαντικό ρόλο διότι κάθε πελάτης ‘πιστεύει’ ότι μπροστά του βλέπει την επιχείρηση και όχι ένα απλό υπάλληλο. Τέλος η ακρίβεια στα ρέστα είναι ένα ευαίσθητο σημείο.

Θα πρέπει όμως να τονίσουμε ότι οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι πολλές φορές δικαιολογούνται για κάποιες πιθανόν λάθος συμπεριφορές. Δουλεύουν κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες (κυκλοφοριακό, κακοί δρόμοι, άσχημος καιρός) και τα ακούνε αδίκως για πολλά λάθη συναδέλφων τους όπως π.χ. λάθος παραγγελίας, καθυστέρηση στο ψήσιμο κλπ.

Συμπερασματικά ο συγκεκριμένος υπάλληλος, μπορεί εύκολα να γίνει λόγος βελτίωσης των υπηρεσιών ενός ψητοπωλείου, ‘μεταφέροντας’ καθημερινά όλα τα παράπονα και τις επισημάνσεις των πελατών στον εργοδότη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου