Τρίτη, 17 Φεβρουαρίου 2009

Πελάτης – Το 'οξυγόνο' κάθε ψητοπωλείου!

Ότι πολυτιμότερο έχει μια επιχείρηση είναι οι υπάρχοντες πελάτες της και για αυτό θα πρέπει να τους συμπεριφέρεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Κάθε ψητοπωλείο συνεπώς πρέπει να γνωρίζει ότι οι πελάτες πιστεύουν (και νομίζουμε σωστά) ότι έχουν πάντα δίκιο και προτεραιότητα.

Έχουμε λάβει πολλά e-mails με παράπονα από πελάτες ψητοπωλείων που συνεχώς γίνονται λάθη ή καθυστερήσεις στις παραγγελίες τους. Σε τέτοιες περιπτώσεις πάντα το ψητοπωλείο θα πρέπει να φροντίζει να κάνει κάποιο δώρο ή κάποια έκπτωση.Μην ξεχνάμε επίσης ότι δεν χρειάζεται να γίνει κάποιο λάθος για να ‘απολαύσει’ ένα ψητοπωλείο σωστό service.

Ένα κλασσικό παράδειγμα είναι όταν κάποιος έρχεται σε ένα ψητοπωλείο για να παραγγείλει κάτι και αναγκαστικά θα περιμένει. Δείξτε το ενδιαφέρον για τον πελάτη σας προσφέροντας του κάτι να πιει ή να διαβάσει, στην διάρκεια της αναμονής του. Τέτοια εξυπηρέτηση θα εκτιμηθεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου