Κακά τα ψέματα, το πρώτο πράγμα που ρωτάμε κάποιον όταν έφαγε από κάπου είναι αν ήταν καθαρά. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στο φαγητό αλλά στον χώρο και φυσικά στο προσωπικό. Η καθαριότητα δεν ικανοποιεί μόνο τους υπάρχοντες πελάτες αλλά δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε οι ικανοποιημένοι πελάτες να γίνουν ‘διαφημιστές’ του ψητοπωλείου που επισκέφτηκαν ή παρήγγειλαν.
Η καθαριότητα επίσης μπορεί εύκολα να ‘δικαιολογήσει’ κάποιες τσιμπημένες τιμές. Συμβαίνει συχνά να δίνουμε περισσότερα λεφτά ή να μην έχουμε πρόβλημα με ένα πιο ακριβό φαγητό, αρκεί να ξέρουμε και να βλέπουμε βέβαια ότι είναι καθαρό.
Συνεπώς η 1η συμβουλή που μπορούμε να δώσουμε σε όλα τα ψητοπωλεία είναι να μην θυσιάσουν ποτέ τίποτα σε σχέση με την καθαριότητα που έχουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου