Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2009

Τηλεφωνητές/τριες παραγγελιών – Η πρώτη εντύπωση μετράει!

Μπορεί, το να λαμβάνει κανείς παραγγελίες τηλεφωνικά, να είναι μια απλή εργασία αλλά ταυτόχρονα είναι ένας ‘κρίσιμος’ κρίκος στην αλυσίδα που συνδέει τον πελάτη με ένα ψητοπωλείο. Είμαστε δέκτες πολλών μηνυμάτων, από πελάτες ψητοπωλείων, που από την κακή συμπεριφορά υπαλλήλων που ήταν στην άλλη άκρη της γραμμής, δεν έφαγαν ποτέ ξανά από την συγκεκριμένη επιχείρηση.

Συνεπώς η συγκεκριμένη θέση είναι πολύ σημαντική και τα ψητοπωλεία θα πρέπει να προσέχουν πολύ στην επιλογή των ατόμων αλλά και στην εκπαίδευση των συγκεκριμένων υπαλλήλων.

Συμπερασματικά οι πελάτες θέλουν, από αυτούς που λαμβάνουν τηλεφωνικά την παραγγελία τους, να είναι εξυπηρετικοί, επεξηγηματικοί, ευγενικοί και ταχύτατοι. Επίσης πολύ χρήσιμες πληροφορίες, που ποτέ δεν θα πρέπει να παραλείπουν, είναι η ώρα παράδοσης και το κόστος παραγγελίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου